Zapomeňte na uječený řadový čtyřválec.
Nový Hornet má s tím původním pramálo společného a je to vlastně dobře. Všichni petrolheadi (existuje nějaký takový výraz i pro motorkáře?) chtějí atmosferické motory a manuální převodovky a vztekají se, když se žádné takové auta už nevyrábějí. Přitom když se nějaké značka rozhodne ukojit tyhle touhy, je z toho propadák. Proč?
Protože použitelnost takové konfigurace v reálném životě je mizivá. A těch pár nadšenců výrobce nevytrhne. Přesně to stejné platí i v motorkovém světě a nový Hornet není vyjímkou. Jsem přesvědčen, že Honda vyrobila ve všech ohledech prostě lepší motorku.
Řadový dvouválec s přesazenými ojničními čepy má vynikající odezvu na plyn. Už prakticky od nuly mocně zatáhne a střední pásmo je k zulíbání. Přesně tohle na silnici chcete. Než byste starý Hornet rozmotali k pořádným otáčkám, nový bude dávno v trapu. A pokud ve špičce vyloženě nechcípne, nebude se mu dát nic vytknout. To vám zatím ale řict nemůžu, protože testovaný kus nebyl ještě řádně zajetý :).
Pár kol ve slušném tempu odhalilo, že nový Hornet nebude na okruhu úplně bezzubý. Podvozek reaguje naprosto neutrálně. Jak se bude chovat na limitu teprve uvidíme. Nebojte, všechno se dozvíte! Můžete se těšit na plnohodnotnou recenzi, onboard videa a samozřejmě peckovní fotky od Honzi Stárka!
Už teď ale můžeme říct, že s ním bude sranda :). Je to totiž rozený wheelie master!